טיפול רפואי מסורתי תאילנדי באחוזת פאר

abhaiherbcom (1)אם ברצונך לגלות מקום מרפא מפתיע ביותר, אנו ממליצים לך לנסוע לעיר פרצין בורי – Prachin Buri, כשעתיים וחצי צפונית מזרחית לבנגקוק, ולהגיע למקום שנקרא Abhaibhubejhr Chaophraya. זאת אחוזה בת כמאה שנים הבנויה בסגנון הרוקוקו (או חיקוי שלו). היא נבנתה ע"י אחד מאנשי חצר המלוכה בשלטונו של המלך ראמה החמישי והשישי.

המבנה המרשים משמשת כיום כמרכז מרפא מסורתי. שלוש סיבות מרכזיות לביקור במקום:

  • Abhaibhubejhr Thai Traditional Medicine Museum: מוזיאון בו מוצגות שיטות מרפא קדומות תאילנדיות.
  • הספא והמרפא אשר מציע למבקריו טיפולים רפואיים, הכל כמובן עם צמחי מרפא, ללא תרופות כימיות. תוכלו לבחור בין תוכניות מרפא הכוללות עיסויים מסורתיים, צמחיים, רפלקסולוגיה ודיקור ואף סאונה לניקוי הרעלים בגוף. האווירה אינה של ספא אלה של מרכז טיפולי רציני. המטפלים הם בוגרי בית הספר לרפואה מסורתית בתאילנד. תחומי ההתמחות של המרפא כוללים ניתוחים אורטפדיים, אופתלמולוגיה רפואת ילדים, אף-אוזן-גרון, דרמטולוגיה, ורפואת שיניים. המחירים הם ברמה של תאילנד: לדוגמא – שעה של מסאג' עולה 10$.
  • חנות בה תוכלו לרכוש עשבי מארפא, משקאות ומאכלי בריאות,  ומוצרים רפואיים וקוסמטיים. באתר http://www.abhaiherb.com/en ניתן למצוא מידע נוסוף אודות המוצרים של המרכז.

המרכז מציע גם קורסים (למשל מסאג' מסורתי או סיורים לחוות המגדלות עשבי מרפא. המרכז פתוח מדי יום בין השעות 8:30-15:45, ובימי שלישי וחמישי עד 19:00.