מלונות פאר בקו סמואי

Renaissance Resort

256935

כפר תאילנדי קטן ומסוגנן, משקיף על מפרץ למאי וממוקם על גבעה ששיפוליה נוגעים בים כחול מהפנט – המיקום המושלם לחופשה שלווה.

במקום תוכלו להטעין אנרגיות חיוביות לנפש ולגוף בעזרת הטיפולים הריחניים בספא המפורסם של הכפר. המקום יאפשר לך לשמור על גוף בכושר ונפש ברגיעה עם מגוון השירותים שיש להם להציע: חדר כושר מאובזר עם מיטב המכשור, בריכה צלולה, מסלולים לרכיבה על אופניים, קוקטייל של אחר הצהריים על הבר או ארוחת ערב מענגת באחת משלושת המסעדות המגישות תפריט מקומי ובינלאומי עשיר.

בכפר כמה סוגים של חדרים: וילות מפוארות עם מרפסות גדולות, מיטות שיזוף, בריכה וג'קוזי פרטיים וגישה ישירה לחוף הפרטי של הכפר. חדרי הדלקס הממוקמים בבנין המרכזי של הכפר, רחבים ומרוהטים על פי מיטב העיצוב האסייתי. כל החדרים מאובזרים עם מיטב הפינוקים על מנת להנעים את זמן האורחים.

 

 Four Seasons Resort, Koh Samui

cq5dam.web.1280.720

גן עדן אמיתי עם כל הפינוקים שכל אחד מאחל לעצמו. 60 וילות ו- 14 סוויטות, כל אחת עם נוף אינסופי של המפרץ המהפנט. הספא במקום משלים את התחושה האלוהית במקום עם הטיפולים המשלבים סודות של כמה תרבויות.

במקום מגוון רחב של שירותים לשהייה ארוכה ומהנה: חדר כושר עם מיטב המכשור והמאמנים, בריכה, מגרשי טניס ושיעורי יוגה ואירובי.  מהמלון ניתן לצאת לשייט סביב האיים באזור, להנות מהספרייה העשירה, לקבל טיפולי ספא על החוף השליו או להתענג על קוקטייל בבר המשקיף אל המפרץ.

הוילות רחבות הידיים עטופות בגנים טרופיים, עצי קוקוס ים ושמיים. הוילות פזורות במקום באופן שמאפשר שקט ובידוד מקסימלי משאר האורחים במקום. החדרים מאובזרים לנוחיות האורחים, רחבי ידיים עם טכנולוגיה המודרנית והמתקדמת ביותר.

Sila Evason Hideaway Samui

The-Retreat2

בקצה הצפוני של סאמוי ממוקם מלון הפאר הזה. 30 דונמים של צמחיה טבעית שופעת מבטיחה פרטיות מקסימלית ונופים עוצרי נשימה של המפרץ.

במלון בריכה מרכזית גדולה במיוחד, מכון כושר, גלריה עם תערוכות מתחלפות, 2 ברים ו- 2 מסעדות משובחות. לא נשכח את הספא המרגיע בו אפשר ליהנות מטיפולים על רקע הנופים הקסומים. 66 וילות יוצרות אוירה של מרחב ואור תוך שמירה על הנופים המרהיבים המשתקפים כמעט מכל חלון. הוילות רחבות הידיים מרוהטות עם מיטב האבזור על מנת להבטיח את נוחיות האורחים.