מלונות פאר בקראבי

Rayavadee

Image07

98 וילות קטנות בנות 2 קומות ועוד 5 סוויטות פזורות על כ- 35 דונמים עם עצי קוקוס, גובלים עם שלושה חופים שמורים כשאחד מהם דורג כחוף היפה ביותר בעולם.

הארכיטקטורה זוכת הפרסים והגנים הטרופיים יוצרים אוירה של כפר תאילנדי. הוילות מרוהטות ברהיטי עץ משובחים ובדים איכותיים וצבעוניים משובצים בעיצוב ונותנים לחדר מראה חם וביתי. חלק מהיחידות הן בנות שני חדרי שינה ובהן יש בריכה פרטית, מיטות שיזוף ערסל ואזור לברביקיו פרטי.

מעצבי המקום חשבו על כל הפרטים הקטנים על מנת להפוך את השהיה שלך במקום למושלמת. למלון מרכז המציע מגוון טיולים עם סירות מנוע מפוארות לאיים באזור או לפינות רומנטיות בהן אפשר לערוך פיקניק עם מיטב המעדנים. מרכז הספורט של המלון מספק ציוד שנורקלינג, סירות קנו וגלשני רוח לשימוש אורחי המלון.

Pimalai Resort and Spa
galleryThumb193_Screen Shot 2555-08-17 at 2.40.50 AM copy

שלווה, רוגע, פרטיות, פאר, אלגנטיות, סביבה טבעית ובתולית שירות אדיב וחברי – אלה הם רק חלק מהמילים שעולות בהקשר למלון המפנק הזה.

בתוך צמחיה טבעית וסבוכה של יער גשם משובצים 120 חדרים מעוצבים בעיצוב קלאסי עכשווי מפואר במיוחד. למלון רצועת חוף פרטית של ים צלול וחולות זהובים. במלון המרוחק מהחופים העמוסים הקולות היחידים שאפשר לשמוע זה הגלים הבאים והולכים ומתנפצים אל תוך חולות הזהב.

הספא מאפשר טיפולים בתוך התפאורה הפסטורלית הזו עם צלילי הים ויערות הגשם הסובבים אותו – חוויה מרגשת וממלאת.

היחידות מעוצבות בעידון האופייני לעיצוב התאילנדי תוך מציאת האיזון בין המודרני השלו והפאר האקזוטי.

במלון שירותים ופעילויות רבות: הבריכה רחבת הידיים שמזמינה לטבילה, חדר הכושר המושקע, מגרשי הטניס לאילו הרוצים להפעיל את גופם, מסלולים לרכיבת אופניים, סירות קייק או גלשנים. כל אלה ועוד רבים עומדים לרשות האורחים במלון. בספריית המלון תוכלו למצוא אוסף עשיר של ספרים, דיסקים וקלטות די.וי.די לשימוש חופשי בחדרים.

מגוון המסעדות שיש למלון להציע נועד לענות על טעמו של כל אחד: אוכל תאילנדי משובח, מנות בינלאומיות מוכרות, מסעדת דגים ופירות ים – בכולן מוגש אוכל ממרכיבים טריים שנבחרו בקפידה.