קיאקים

קנו וקייאקים משפרים את חווית הטבע. החויה הינה גם פיסית ומספקת פעילות אירובית שמעצבת את שרירי הידיים, הכתפיים והחזה. יחד עם זאת זוהי חוויה הבריאה גם לנפש. שיט קאנו בים הוא אחד מפעילויות התיירים המבוקשות ביותר בזכות יתרונות אלה.

קראבי

מי שמעוניין לצאת לחווית חתירה מרעננת כל שעליו לעשות הוא להצטרף לסיור של Seabreeze לאורך החוף Trang Had Yao. השייט יקח אתכם למעיינות חמים לאורך חופי Andaman שבפרובינצית Trang בטיול בן יום אחד לאדם עלותו 1,300 באט.
החברה מוציאה שייט סביב האי Mook שנמצא בין המחוזות Trang וקארבי. הטיולים יוצאים למשך כל השנה אך תלויים בגאות ובשפל. אם הגאות גבוהה המבקרים יוכלו להנות מהמעיינות החמים.
הסיור מתחיל מהעיר ואוסף את החותרים בנסיעה של 40 דקות לחופי Had Yao ומשם בסירה למעיינות החמים של Khuan Kaeng. אחר כך המבקרים חותרים בקייאקים לעבר מערת Chao Kkun ומשם למערת Jarakhe Khao. משך הטיול הינו שעתיים הלוך וחזור. בדרך תתקלו בחיות
שונות כמו ציפורי מקור הקרן, לטאות ומגוון דגים.
עלות הטיול הינה 1,300 באט לאדם, מינימום 8 נוסעים לסיור, הכוללת תחבורה מהעיר Trang, ארוחת צהרים, קייאק לשני אנשים, מדריך דובר אנגלית וביטוח. התוכנית משתנה ע"פ הגאות והשפל.

 

קנו וקייאקים בפוקט

כמה מהנופים המהממים ביותר לשייט קאנו הם בסביבות קרבי והאיים של פוקט במפרץ פאנג נגה. חברת קאנו ים תאילנד שבפוקט היתה החלוצה מבין חברות התיירים אשר סיפקה לאלפי תיירים את חווית שיט הקאנו בים. הרפתקני שיט קאנו בים בפוקט מאגדים קבוצות קטנות של שני מטיילים בקייקים אשר מלווים בסירות תמיכה הנושאות אוכל וציוד לשיט של שלושה ימים הכולל הדרכה בתפעול ושימוש בקייאק, קאמפינג וארוחות ברביקיו. הטיול כולל חקר של שמונה איים הכוללים את קו-צ'ונג-לט והחדר הכחול שבו.
בחלק הדרומי של הים, ליד גבול קמבודיה, תוכלו למצוא את הפארק הלאומי קו-צ'אנג בפרובינצית טרת אשר מכיל יותר מ-50 איים שלא נחשפו להתיישבות אדם המחכים להחקר ע"י שייטי קאנו. לקו-קרה יש כמה מהריפים היפים ביותר בתאילנד. לא פחות מהממים הם חופי החול בקו-מק, והחופים בקו-נגרם.
קאנו הים אינו קשה לשליטה ומגיע עם ציוד בטיחות, יש לדאוג לקבל הוראות לפני היציאה. אין לצאת למסע ארוך ללא מדריך. משלחות הטיולים של קאנו הים פועלות כל השנה. עם זאת,
בין חודשי הגשם יוני לאוקטובר ישנה פעילות מצומצמת. אין הגבלת גיל להשתתפות, אך על המשתתפים חלה חובת ידיעת שחייה.

למידע נוסף:

www.thaieco-adventure.org
www.seacanoe.com
www.paddleasia.com
www.johngray-seacanoe.com
www.safarine.com
www.wildwatchthailand.com