אטרקציות למשפחות בפטאיה

פארק פאטיה

tower1

במלון "פאטיה פארק" מזדקר מגדל בן 240 מטרים המציע חוויה בלתי נשכחת לילדים. בקומה ה-55 של הבניין, בגובה 170 מטר, ישנה מרפסת תצפית, אשר ממנה ניתן לשעוט למטה באמצעות רכבל סגור, רכבל פתוח ומהיר, כסאות פתוחים או באמצעות אומגה מהירה. בקומות נוספות תמצאו מסעדות מסתובבות המציעות נוף פנורמי של העיר וחופיה.

www.pattayapark.com

הגן הטרופי נונג נוץ'

בשטח אדיר של כ-2,600 ק"ר שוכנים הגנים הטרופיים של "נונג נוץ'" הממוקמים כ-15 ק"מ דרומית לפאטיה. במקום בית גידולים לסחלבים, גן קקטוסים גדול וזני צמחים מכל רחבי הגלובוס. בגן ניתן לשוט בקאנו בנחל ולחזות במופעי פילים. כפר תאי מסורתי מאפשר לכם לינה בגן הקסום. ההופעה המפורסת של המקום ה"קלטורל אקרוואגנזה" מוצגת 3 פעמים ביום בשעות: 10:00, 14:00 ו-16:00 ומציגה בריקוד ושירה את אורח החיים התאילנדי, קרבות אגרוף וטקסים מסורתיים.

מופע קברט

שילוב נפלא של אורות, צלילים ורקדנים מוכשרים, נותן לכם במופע הקברט של "אלקאזר" את החוויה המרשימה של הקברט התאילנדי. ממוקם בתאטרון גדול עם 1,200 מושבים ומצוייד במערכת שמע מתוחכמת, אפקטים ממוחשבים של תאורה וצוות מכובד של פרפורמרים שרוקדים ושרים בתלבושות מעוצבות. המופע מהנה לכל המשפחה ומחייב כדי לחוות באמת את הרפתקאת התאטרון בפאטיה.

מדי יום בשעות: 17:00, 18:30, 20:00 ו-21:30

מוזיאון תת-ימי

בואו לחוות מקרוב ולהכיר פנים אל פנים את היצורים התת ימיים המרהיבים של תאילנד. בתצוגה המדהימה של בריכות ואווריומים הממחישים מרינה אמיתית מחופי תאילנד, תמצאו ריף מיוחד, סלעים ימיים ואלמוגים מהפנטים מעומקי הים. בסיור במוזיאון תראו שארי ספינות ששקעו במעמקים, כרישים אימתניים וסרטנים מהלכים. המוזיאון מציע לכם גם פעילויות יוצאות דופן כמו חתונה תת-ימית, צלילה עם כרישים, צלילה בריף האלמוגים וסיורים חינוכיים. אין ספק שהמוזיאון התת ימי בפאטיה הוא המקום המושלם למשפחות שמחפשות להכיר וללמוד עוד על העולם המרתק שמתחת לפני הים.

הפלגה בצוללת

בואו לצלול לעומקי האוקיינוס הכחול בתוך צוללת חדישה וצהובה. במפרץ תאילנד, מתחילה ההרפתקאה של צלילה מרגשת לעומקי הים וחוויה של חקר ריף האלמוגים האקסוטי שמכיל מגוון אדיר של מינים תת ימיים שחיים עד 25 מטרים מתחת לפני הים. צוללים מיומנים מציגים מבחר של דגים צבעוניים ואף צבי ים. החוויה מרגשת לכל בני המשפחה.

האתר צובר פופולריות לתיירים ולכן יש לשריין מקומות יום לפני.

צלילות מתקיימות 3 פעמים ביום בשעות: 10:30, 11:20 ו-13:00, תלוי במזג האויר באתר.

מוזיאון הבקבוקים

בעלי מוניטין של מוזיאון הבקבוקים היחיד בעולם, מצליחים בהיכל הענק בפאטיה, ליצור עניין רב למבקרים עם יותר מ-300 מיניאטורות מגולפות בתוך בקבוקי זכוכית. התוצר הסופי של המוזיאון כפי שתצפו בו כיום, הוא לאחר לא פחות מ15 שנים של מאמץ ויצירה של עבודות אמנות בצורות שונות ממקדשים מרהיבים ועד מכשירי עינוי עתיקים והכל כמובן מניאטורי. גולת הכותרת של המוזיאון היא דמות בודהה גדולה, המורכבת מיותר מ-4,000 חתיכות צבעוניות בהירות בתוך בקבוק יין איטלקי ענק. בביקור במוזיאון תוכלו גם לצפות בשעות יצירה ואף להשתתף בהן.

שעות פתיחה: 09:00-18:30

מוזיאון ריפלי- תאמינו או לא

בפאטיה תוכלו לבקר בשלוחה המקומית של המוזיאון המטורף של הסדרה האמריקאית "ריפלי- תאמינו או לא", המציגה יותר מ-250 מוצגים שלא יאמנו מרחבי העולם. המוזיאון נמצא בקומה השלישית של בניין הרויאל פלאזה בעיר.

שעות פתיחה: מדי יום בין 11:00-24:00

חוות התנינים וגן הטיגרסיםp2

לגן הטיגרסים "סרירצ'ה" תוכלו להגיע בדרך מבנקוק לפאטיה, ולנצל את ההזדמנות הנפלאה לאטרקציה נחמדה לכל המשפחה. בגן תוכלו לחזות במראה נדיר של גורי טיגריס היונקים חלב מחזירה (!). במקום למעלה מ-200 טיגרסים והוא משמש כמקום לרביית טיגרסים והצלתם מהכחדה. המיזם החל מאישה שגידלה 4 גורי טיגרסים והשקתה אותם בחלב חזירה. לפי פרסומי הגן התברר שיניקת חלב מעטיני חזירה משפיעה לטובה על מזגם של הטיגרסים ההופכים לחמודים ורכים כחתלתולים. במקום תוכלו להצטלם תוך ליטוף החתולים הגדולים ולבקר בחוות תנינים שתאפשר לכם לצפות בבקיעת תנין מביצה, היאבקות עם תנינים ובמופע פילים.

www.tigerzoo.com

אי האלמוגים

נקרא גם האי "לארן", הוא ממוקם כ-7 ק"מ מערבית לפאטיה, גודלו כ-4 ק"מ רבועים והוא כולל מספר חופים חוליים יפיפיים. באי מתגוררים כאלף תושבים, מרביתם בכפר המרכזי הנקרא "נאבאן". רובו של האי הררי ומכוסה בצמחייה טרופית שופעת, הזוכה במי גשמים בעונת המונסון.

כשתבקרו באי תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות כמו מצנחי רחיפה, צלילה, שנירקול, סקי מים, סירות בננה, סירה עם קרקעית שקופה, ירי במטווח וכמובן שופינג, שחייה והתבטלות. באי תוכלו לרכב על אופניים ואופנועים.

כפר הפילים

בכפר הפילים בפאטיה תוכלו לפגוש עדר פילים גדול ולצפות במופעים המדגימים את חיי היום יום של פילים עובדים, אילוף פילים והאכלתם. כמו כן תוכלו, אם עדיין לא מיציתם את הנושא, לרכב על פיל ולהנות מחוויה נחמדה לכל המשפחה.

מופעים מדי יום בשעה 14:30