אטרקציות למשפחות בקנצ'נבורי

הגשר על נהר קוואי- מסילת המוותBridge-over-Kwai-river-800x600

במלחמת העולם השנייה חיפשו היפנים שכבשו חלקים בתאילנד, דרכים חדשות להגיע לבורמה. לבסוף החליטו לסלול מסילת ברזל שאורכה לא פחות מ-415 ק"מ. המהנדסים העריכו אז כי המשימה תארך כחמש שנים, אולם בפועל הכריח הצבא היפני את שבויי המלחמה המערביים לבצע את המשימה ב-16 חודשים בלבד. בשל לוח הזמנים הבלתי אפשרי, החום, הרעב והמחלות, מתו לפי ההערכה למעלה מ-16 אלף שבויי מלחמה במהלך סלילת המסילה ונהרגו עוד כ100 אלף פועלים תאילנדים ובורמזים. בשל העובדה הנוראית הזו, "זכתה" המסילה בכינוי "מסילת המוות". באתר תוכלו לטייל על הגשר שנבנה מעל נהר ה"קוואי", לבקר במוזיאון המלחמה, בבית הקברות הצבאי המרשים שבמקום ובמוזיאון החדש הסמוך לו.

טיולים באיזור קאנצ'נבורי

אזור קנצ'נבורי מציע שפע של מסלולי טיולים קצרים או ארוכים, ברגל, ברכב, בסירות ועל גבי פילים, אל עבר מפלים מרשימים ולתוך מעבה הג'ונגל. אל מסלולי הטיול ניתן לצאת באופן עצמאי- במונית, רכב שכור או בטיול מאורגן אותו ניתן לרכוש בבנגקוק או בקנצ'נבורי. טיול מאורגן עשוי לכלול סיור בעיר ובאתרי הגשר השונים, נסיעה ברכבת על הגשר, ביקור במנזר הטיגרסים, טרק בין יום, יומיים, רכיבה על פילים, שייט רפסודות, ביקור במפלים וחזרה לבנגקוק. טיול מאורגן בן יום אחד עולה בין 650-950 בהט לאדם ואילו טיול בין יומיים הכולל לינה וארוחות כ2,200 בהט.

את החבילות ניתן למצוא ולהזמין ב"קשר הישראלי" בבנגקוק כמו גם בשאר סוכנויות התיור ברחוב "קאוסאן".

מפלי ארוואן Erawan800px-Erawan_Waterfall,_Kanchanaburi_Province,_Thailand_-_June_2004

המפלים המפורסמים והמתויירים ביותר שבמפלי קנצ'נבורי. כוללים שבעה אשדים וממוקמים בלב הפארק הלאומי "ארוואן". ללא ספק מדובר במפלים, מהיפים באסיה, המאפשרים לכם שכשוך קריר ומרענן בבריכות הגדולות שהם יוצרים. קופים יארבו לכם בין העצים, להקות דגים שוחות במי האיזמרגד, פרפרים צבעוניים בגודל של ציפורים מרפרפים מסביב, הג'ונגל חובק את הכל בירוק עז ויופי רב.

ארבעת השלבים הראשונים של המפל קלים גם לילדים צעירים ואילו שלושת השלבים האחרונים דורשים טיפוס מאתגר יותר.

הכניסה למפלים העליונים נסגרת בשעה 16:00 ולמפל 1 ו2 בשעה 17:00.

סאי יוק נוי Sai Yok Noi800px-Sai_Yok_Noi

מפל "סאי יוק נוי" הוא מפל לא גדול אך יפהפה, הממוקם כ-60 ק"מ מצפון לקנצ'נבורי. החומר הגירי שהמים נושאים עמם מזה עידנים לאורך נתיב הזרימה, משווה למפל מראה של עוגת קרם העולה על גדותיה ויוצר מעין נטיפים מרהיבים.

תוכלו להגיע באוטובוס היוצא מדי חצי שעה  מקנצ'נבורי, רכבת לתחנת נם טוק ומשם ברגל כ-2 ק"מ או במונית למפלים.

הוי מאה קהמין   Huay Mae KhaminHuai Mae Kamin Waterfall-2

מפלי "הוי מאה קהמין" ממוקמים 108 ק"מ מקנצ'נבורי ו-50 ק"מ ממפלי "ארוואן" ובשל מיקומם המרוחק יחסית, זוכים להרבה פחות מטיילים. הם נמצאים סמוך לאגם "נקארין" הנמצא בפארק הלאומי "סרי נקארין". הפארק היפהפה כולל מפל בין שבעה שלבים, מעיינות חמים, מערות, הרי גיר ירוקי עד וחיות בר.

אל המפלים תוכלו להגיע רק ברכב 4X4.

מערות נטיפים27948041

מערת לאווה Tham Lawa

מערת הנטיפים הגדולה ביותר באזור והשלישית בגודלה בתאילנד. נמצאת 75 ק"מ צפונית לקנצ'נבורי בפארק הלאומי "סאי יוק". אורכה 385 מטרים וניתן להגיע אליה באמצעות סירה.

מחיר כניסה 200 בהט למבוגר ו100 בהט לילד.

מערת פרא טהט   Tham Pra That48349989

מערה המורכבת מארבע חדרים גדולים ובהם נטיפים וזקיפים מרשימים וכן מספר לא מבוטל של עטלפים. המערה נמצאת 76 ק"מ צפונית לקנצ'נבורי, בתחום הפארק הלאומי "ארוואן" ותעניק לכם המשפחה חוויה מסתורית ונחמדה.

מנזר הטיגרסים ואט פהא לואנג טא בואה   Tiger Temple03 Tiger Temple

מנזר הטיגריסים  הוא שמחה גדולה לכל אוהבי החתולים הקטנים והגדולים. העובדה כי במקום ניתן ללטף טיגרסים ענקיים כאילו היו חתלתולים רכים ועצלים, יכולה לרגש מאד את חסידיה של החיה המדהימה הזו ולסקרן גם את אלו מכם שחתולים לא עושים להם את זה.

המנזר נמצא 38 ק"מ צפונית לקנצ'נבורי.

הביקור במתחם קצר מדי יום בין השעות 13:00-17:00.

דמי הכניסה: 300 בהט לאדם

www.tigertemple.org/eng