אטרקציות למשפחות בצ'יאנג ראי ומשולש הזהב

שבטי ההרים

בצפון תאילנד מתגוררים כמיליון בני שבט שונים. מרביתם הגיעו לתאילנד מבורמה טיבט וסין. פלג קטן מבני שבט "קארן" (הגדול ביותר משבטי תאילנד) הינו שבט ארוכות הצוואר. החל מגיל 4 עונדות הילדות סליל ברונזה סביב צווארן, אותו הן חוזרות ומאריכות לאורך השנים. שבט נוסף הינו שבט יאהו המאמין במשפחות גדולות ומחזיק בשיא מקומי של 8 ילדים למשפחה. הביקור בשבטים השונים יעניק לכולכם חוויה מעניינת וחד פעמית ששייכת באופן בלתי נפרד לתרבות ואורח החיים בתאילנד.

מקדש הלבן

במרחק של כ-12 ק"מ דרומית לצ'יאנג ראי, תוכלו למצוא את המקדש הלבן, "ואט רונג קהון", שמהווה אטרקציה תיירותית מובהקת באזור. זהו המקדש הלבן הראשון שנבנה אי פעם בתאילנד והוא עוצב ע"י הצייר התאילנדי צ'אלרנצ'אי קוסיטיפיפט ששיווה לו מראה קסום של ארמון נטיפי חול בצבע לבן. מטרתו של האמן היתה לבנות מקדש שיהווה גן עדן על פני אדמות. הבנייה החלה בשנת 1997 ועד היום תוכלו לראות המשך של בנייה ותוספות של מבנים בלבן ובזהב, על פי קצב זרימת התרומות.

הגן הבוטני

שמו של הגן המרהיב הוא "מה פה לואנג", אשר בתרגום חופשי משמעותו "האמא הגדולה שמתחת לשמים". הגן האגדי ממוקם ב"דוי צ'אנג מופ" והוא הנקודה הגבוהה ביותר על רכס "נאנג נון", על גבול תאילנד ומיאנמר (בורמה). בגן עצום המימדים, תראו עשרות מיני עצים, צמחים ופרחיים, אשר חלקם יחודיים למקום. בשל גובהו של המקום, פעמים רבות תוכלו לטייל בשביל ההליכה, כשמסביבכם ענן השורה על ההר ומעניק לגן אווירה קסומה. כשיתבהר הענן, תוכלו להנות מתצפית מרשימה בת 360 מעלות ממרפסת התצפית שעל הפסגה, על אזור פרויקט השימור של "דוי טונג", נקודת המפגש של תאילנד, מיאנמר ולאוס ואת נהר המקונג המתפתל בעמק שתחתיכם.

מחיר: 50 בהט לאדם