אטרקציות למשפחות בצ'יאנג מאי והצפון

טיולים בצפון תאילנד

אחת מגולות הכותרת של צפון תאילנד הם הטיולים המודרכים שצ'אנג מאי מהווה את בסיס היציאה שלהם. בצ'יאנג מאי תוכלו לצאת לטיולים בני יום עד שבוע, בדרגות קושי שונות, אם ברגל או בג'יפ, אם למטיבי לכת או למשפחות בעלות ילדים צעירים. טיולים יכללו סיור בשבטים המקומיים, רכיבה על פיל במעבה הג'ונגל, שייט על רפסודה, טיול רגלי למפלים בג'ונגל וארוחת צהריים בשטח.

טיול בן יום אחד נע בין 800-1,200 בהט לאדם, מחיר טיול בן 3 ימים הכולל לינה, ארוחות וביטוח נע בין 4,500-5,000 בהט לאדם.

גן החיות של צ'יאנג מאי

גן חיות ענק, הגדול ביותר בתאילנד, שמכיל כמות אדירה של מיני וזני חיות שונים ומשונים. נקודת האור המשמעותית בגן הוא מתחם דובי הפנדה החדש שהוכנס אליו, בתשלום נפרד.

שעות פתיחה: מדי יום בין השעות 08:00-18:00

מחיר: 30 בהט למבוגר, 5 בהט לילד

כניסה למתחם הפנדה: 200 בהט לאדם.

חוות הפרפרים והסחלבים

ממוקם בעמק "מה סה" ובמקום מעופפים פרפרים צבעוניים גדולים, לצד ערוגות תלויות והדורות של סחלבים טריים או סחלבים שצופו בזהב והפכו לתכשיט. תוכלו גם לרכוש פרפרים מיובשים בחווה.

מחיר: 10 בהט.

קפיצת באנג'י

קרוב לכפר הפילים "מה סה", נמצא אתר קפיצות הבאנג'י השני בגובהו בתאילנד. הקופץ, אשר מחובר למנוף גבוה, מזנק מגובה של 50 מטר, לבדו או מלווה באדם נוסף אל מימיו של אגם קטנטן השוכן במרגלות המנוף.

את קפיצת הבאנג'י ניתן לעשות בכל גיל, משקל או גובה והיא תיתן לכולכם חוויה עצמתית, מרגשת וסומרת שערות אשר לא תשכחו לעולם.

מחיר: 1,800 בהט לקפיצה. ניתן לרכוש גם קלטת וידאו שמתעדת את רגעי האימה.

www.extremesportscafe.com

רפטינג

חוויה בלתי נשכחת לחובבי ספורט האקסטרים. הרפטינג מתקיים על נהר ה"מאטנג" המדורג 4-5 מתוך 6 בדרגות הסיכון ונמצא כ-60 ק"מ צפונית מערבית לצ'יאנג מאי.  הרפטינג מבוצע בסירות גומי עבור 4-8 אנשים. 5 הק"מ הראשונים רגועים ונותנים למשייטים הזדמנות להכיר וללמוד את השליטה בסירה ובמשוטים, אולם האשדים השוצפים מחכים בהמשך וב-2 הק"מ שלאחר מכן יוצרים עבורכם חוויה מסעירה ומרגשת. לאחר מכן, נרגעים המפליגים ב-4 ק"מ נוספים של שיט רגוע יותר. לאורך המסלול ניצבים צוותי הצלה ואבטחה רבים ובידיהם חבלי הצלה לשעת הצורך.

יום שכזה מתחיל השכם בבוקר, מסתיים בשעות הערב וכולל ארוחת צהריים.

מחיר: 1600 בהט לאדם. לגילאי 7 ומעלה.

טרקטורונים

צ'יאנג מאי מאפשרת לכם להנות מחוויה מסעירה של סיור רכוב ע"ג טרקטורונים מסוג בוגי, בדרכים לא דרכים ולצפות בעיר צ'יאנג מאי מנק' מבט שבודדים זוכים לראותה. הטיול הממונע יבחן את יכולות הנהיגה שלכם, יחד עם מידות האומץ שתצליחו לאזור.

הטרקטורונים פשוטים לתפעול, אך בכדי לשכור אותם, יש להציג רישיון נהיגה לרכב ידני.

Rim Tai Sub-district

Mae Rim District

כדורים פורחים

אין דרך טובה יותר לצפות בשחר העולה מעל מחוזות צ'יאנג מאי ונהר הפינג, מאשר בדהייה שמימית בכדור פורח. אחרי המראה המלבב בשעות הבוקר המוקדמות, טייס הכדור הפורח ינווט באוויר, בליווי צוות קרקעי, בעוד שאתם נהנים מהפלגה על גבי הרוחות החמות. לאחר הנחיתה החווייתית, תהנו מארוחת בוקר ושמפניה ותוענק לכל אחד מכם תעודה המאשרת כי הגעתם לגבהים חדשים על גבי כדור פורח.

משך החוויה הוא כ-4 שעות, כאשר את ההזמנות יש לבצע מאמצע אוקטובר ועד מרץ. ההמראה תלויה תמיד במזג האויר ובמקרים חריגים, תדחה הטיסה למועד אחר.

http://baloon.wind-and-fire.com

אומגה מעל העצים

במרחק של כשעה נסיעה מצ'יאנג מאי ובגובה של כ-1,300 מטר מעל גובה פני הים, תוכלו למצוא את הכפר "מה קמפונג", שממנו תצאו לחוויה מדהימה של מעוף באמצעות אומגה בין עצי הג'ונגל האגדי. במשך 3 שעות, יובילו אתכם 2 מדריכים מומחים, בסבכי הג'ונגל הפראי, להרפתקאה של ריחוף ותעופה, בין הגזעים והענפים, קשורים בכבלים בלבד, בגובה רב מעל לפני הקרקע. במהלך ההשתתפות באטרקציה המטריפה, תמצאו את עצמכם מטפסים ומתייצבים על גשרים, פלטפורמות ומדרגות, שכולן חלק ממערכת מורכבת של אמצעים שיאפשרו לכם להנות מהאומגה, בסגנון טראזן, בצורה בטוחה ומקצועית. הטיול האווירי כולו, בתוך יערות גשם בני 1,500 שנים, באורך של 2 ק"מ, וע"ג משטחים בגובה מקסימלי של בניין בן 6 קומות (הגבוה בעולם). לאחר שתצליחו להירגע מחוויית התעופה עוצרת הנשימה, יובילו אתכם המדריכים לטראק קצר למפל המים הקרוב, שזורם כל ימות השנה. לאחר מכן, תוכלו להשביע את תאבונכם בארוחה ביתית משובחת במסעדה מקסימה, עשויה עץ, הממוקמת מעל הזרמים העוצמתיים של הנהר. לפני שתעזבו את היער, מומלץ מאד לבקר בכפר התאילנדי הפסטורלי.

אל תשכחו להזמין מקומות מראש, בעוד ואתר זה הופך במהירות לאחד המבוקשים ביותר למשפחות המטיילות.

www.treetopasia.com

ספארי לילה

האתר החדש והמושקע ביותר באיזור צ'יאנג מאי הוא ללא ספק ספארי הלילה. מליוני בהטים הושקעו במקום ותוכלו לראות זאת מיד בכניסה. זהו ספארי הלילה היחיד בכל תאילנד והוא מחולק לשלושה מתחמים שונים: מתחם הסוואנה, בו תמצאו חיות מהסוואנה האפריקאית, מתחם הטורפים ושביל הליכה רגלי. במתחמי הסוואנה והטורפים, תסעו בקרוניות בשני מסלולים בני כ-2.5 ק"מ, תקבלו הסברים (אנגלית) ותצפו בחיות הבר השונות. המתחם הרגלי מרהיב ביופיו, אורכו כ-1.2 ק"מ והוא מקיף אגם ברבורים ענק. כשתטיילו באתר בלילה, לקול הצפרדעים וצקצוק החרקים, תחושו את החוויה העוצמתית של ספארי פראי. לאורך מסלול ההליכה תוכלו לצפות בטיגרסים לבנים, יגוארים, נמרים, דובים, קופים ועוד. במבנה מרכזי בין שלושת המתחמים, תוכלו לאכול במסעדות, לקנות בחנויות מזכרות ואומנות ולהצטלם עם גורי אריות, והכל בסגנון אפריקאי. בלב אגם הברבורים מתקיים מדי לילה מופע מזרקות ואורות מרשים המרקד לקצב המוזיקה הקלאסית המתנגנת ברקע.

שעות פתיחה: מדי יום בין 18:00-24:00, 13:00-16:00 ושבת וראשון החל מ-10:00.

מחיר: 500 בהט למבוגר, 300 בהט לילד, מעל גובה של מטר (מתחת הכניסה חינם). בשעות היום הכניסה היא למתחם הרגלי בלבד והמחיר 100 בהט למבוגר ו-50 לילד.www.chiangmainightsafari.com