אטרקציות למשפחות בפוקט

פארק המים החדש – ספלאש20110913102537001

פארק המים ספלאש שנפתח בינואר 2010. יותר מ-14 מיליון דולר הושקעו בהקמת הפארק. ההרפתקה מתחילה ב-335 מטרים של נהר רגוע, תוך שהנכם מטיילים בין שבעה פלאים שונים מהעולם, מאסיה ועד לקוטב הצפוני. התמקמו בכיסאות הנוחים וצאו למסע בין היבשות ותוכלו להרגיש את גלי האוקיינוס בבריכת הדמיה, טיסות וקפיצות מרגשות, ביקור בסאונה מאיגלו, בריכת מעיינות חמים ואקווריום לילדים. הפארק ממוקם על החוף בצפון פוקט- קרוב מאד לנמל התעופה הבינלאומי. הפארק הינו חלק מכפר הנופש היוקרתי עם מעל ל-400 וילות אשר מציעות יחידות עם 1 עד 5 חדרי שינה. למידע נוסף- www.west-sands.com

טיולי אופניים בפוקט8234216001_56ab2b4533_z

למען האמת, זוהי הדרך הטובה ביותר לגלות את פוקט. דמיינו לעצמכם, רכיבה על אופניים על דרכים שקטות, בצילם של עצי הגומי ומטעי הקוקוס, כשברקע ציוצי הציפורים הממלאות את אוויר הבוקר הצח, במהירות שמאפשרת להביט ולהתרשם מהנופים המתחלפים ויחד עם זאת להעריך את מחוותיהם של המקומיים הידידותיים שיחלפו על פניכם. ישנם מספר מומחים שמציעים למבקרים לטייל באופניים במרחבים טבעיים ללא נגיעת אדם ולגלות את פוקט ברכיבת הרים למשך חצי יום או יום שלם, או שמא סיור רכוב באיי קו יאו נוי. למידע נוסף- www.biketoursthailand.com

יום ביאכטה

בפוקט אתם מוזמנים להינות מיום תענוגות בהפלגה בין איים, שייט רגוע בסירות קאנו או ריגוש מסעיר על גבי סירות מנוע. חברת "פוקט אדוונטור" הותיקה, מציעה לכם מבחר רחב של סיורים יומיים עם שירות מקיף ורף בטיחות גבוה, בסטנדרטים בין לאומיים. לבחירתכם מסע בעקבות מערות מרהיבות מוסתרות והלגונות הקסומות של חופי Phang Nga או לקחת סירה ולהפליג לטיולים באיים שבסביבה (כמו "קו פיפי", בו צולם הסרט "החוף"). בנוסף, תוכל לשכור יאכטה פרטית ולהינות מהפלגות אינטימיות במימיה המשכרים של תאילנד.

גן שיקום החופים

פרוייקט השיקום "גיבון" הוקם בכדי להציל קופים מסוג "גיבון" שננטשו ומרכז הטיפול שלהם ממוקם ליד חניון "Bang Pae". הקופים שמטופלים במסגרת הפרוייקט עוברים תהליך של התמודדות והתאקלמות בתנאי הג'ונגל לפני החזרתם לטבע הפראי ולכן ההתבוננות שלכם בקופים היא מתוך הכלובים גדולי המימד, ממרחק גדול יחסית. הקופים המרשימים המטופלים הם מסוג לבן ידיים ורגליים, אשר נרדפים בעולם ע"י ציידים שחושקים בקופים מסוג יפהפה זה. המרכז מציע לך ביקור חופשי שבו תכיר את הקופים המיוחדים ואף אפשרות לממן קוף ובכך לתרום כסף לעמותה.

שעות פתיחה: 09:00-16:00

כניסה חופשית

קארטינג

לאוהבי הקארטינג, או למי שסתם מחפש בילוי ייחודי מחוץ לחולות החופים, יוכל להינות ממסלולי הקארטינג Go-Kart של Patong. האתר הוקם ב-1991 והיה לראשון מסוגו בפוקט ועדיין מככב גם היום כאתר הקארטינג המוביל באי. במתחם הגדול תוכל למצוא מסלולי מירוץ באורך של 750 מטר, הכוללים מכשולים מאתגרים ותאורת לילה ייחודית עבור מירוצי לילה ואף מסעדה מקומית.

שעות פתיחה: 10:00-19:00

פוקט "פנטסי"   Phuket FantaSeafantasea01

ה"פוקט פנטסי" יעניק לכם חוויה עצמתית הרבה מעבר להופעה תאטראלית עוצרת נשימה בסגנון לאס וגאס. בקומפלקס הענק מופעי בידור מרהיבים, שעשועונים ומפגני ראווה של "כפר הקרנבל", מסעדת בופה תאילנדית המשביעה את תאבונם של עד 4000 סועדים. מעבר לכל אלה, מה שיגרם לערב הזה להיות עבורכם לחוויה בלתי נשכחת, הוא מופע החזיון האור-קולי המדהים  "Fantasy of a Kingdom". המופע מתקיים בהיכל מיוחד ומעניק לצופים חוויה עמוסה באפקטים ב4 מימדים, פעלולים ואקרובטים שישאירו אתכם במתח וציפייה במשך כל הערב.

שעות פתיחה: 20:30, המופעים מתחילים ב21:00, משך הופעה כשעה ורבע.

מופע פעלולים Aqua Spectacular

מופע פעלולים זה, שאורכו 60 דקות, מתחיל בהופעת פעלולים של "הפירטים מהים הסיני", ממשיך במיצג מלהיב של הזרקות מים בליווי אור-קולי בטכנולוגיה מתוחכמת המשלבת גם פירוטכניקה מרשימה. במקביל תצפו בפעלולנים קופצים ממגדלים גבוהים, צוללים למים ומשתתפים בקרבות מדהימים על גבי סקי מים. לאחר מכן תהנו ממופע צוללנים שיעצרו את נשמתכם בקפיצה מגובה של 27 מטר בסגנון אולימפי מתוזמן היטב.

מופע קברט

בתאטרון אלגנטי וחדשני, תוכלו לצפות באחד ממופעי הקברט המרשימים בעולם, שמוגשים ע"י טרנסווסטייט ססגוניים ורבגוניים ששרים ורוקדים בהפקת ענק מדהימה. ההפקות כוללות סצינות מסרטי קאלט מפורסמים ומציגות הופעות שונות באותו נושא של הסרט.

2 הופעות בכל לילה: בשעה 19:30 ו-21:30

שייט בקנוeeee

מלבד לאטרקציה הייחודית של שייט בקנו באיי "Nga Bay" וקו-פיפי, תוכלו גם לבחור לבצע את השייט בסירות מירוץ או סירות פשוטות באיים הפסטורלים. כדי להגיע לשיאים חדשים של התרגשות בשייט על הקנו, תוכלו להפליג במשך כשעה ותגיעו למערות העמוקות והקסומות שיגרמו לכם להרגיש שאתם שטים ישירות ללוע של כריש אדיר. אחרי שתגלו ותחקרו מקרוב מערות, מנהרות ולגונות מדהימות, תעלו ליבשה מוצקה, בה תוכלו לסעוד את נפשכם בארוחת בופה מצויינת. שעות אחרי הצהריים יעברו ברוגע ותוכלו לנוח, להשתזף ולשחות על החוף המהפנט של אי "לאווה".

www.seacavecanoe.com

מירוץ אופנועי-ים

רבים יגידו כי זהו ללא עוררין האטרקציה האולטימטיבית להמריץ לכם אדרנלין לעורקים. ההשוואה הטובה ביותר, היא נהיגה מטורפת על אופנועי מירוץ מאסיביים, רק ללא הסיכון ליפול לקרקע המחוספסת, הטירוף הזה, הוא שיצר בפוקט הרפתקאה חסרת תקדים לאוהבי האקסטרים. בכל 30 דקות יוצאים אופני הים מחלקו הדרומי של חוף "פטונג" במירוץ שמגיע עד כ-70 ק"מ בשעה (מהירות מטורפת על גבי הגלים).

מחיר: 1,200 בהט לחצי שעה של מירוץ, 1,800 בהט למירוץ בשקיעה שיוצא בין חוף "צ'לונג" ו-"פומתפ" ואורכו כשעה.

חוות הסחלבים

מתחם הממוקם 2.5 ק"מ מפוקט סיטי ומציג מגוון רחב ונדיר של סחלבים ובו גם כפר תאילנדי טיפוסי. בכפר מופעים תאילנדים מסורתיים פעמיים ביום בשעות 11:00 ו-17:30.

מחיר: 400 בהט.

קיאקים בלילהHong_By_Starlight_09042007

מי שמעוניין בחוויה מיוחדת במינה, מוזמן לצאת לאחד מטיולי הקיאקים בפוקט. הטיולים, בני יום או יומיים, מציעים חוויית חתירה בקיאקים גם בלילה, לאור הכוכבים. החוויה כוללת חתירה בקיאקים בין ובתוך מערות חשוכות, ארוחות בופה, צפייה בשקיעת השמש והשטה של קראתונגים (נרות בתוך מנחות בצורת לוטוס) על פני המים.

מחיר: 3,450 בהט למבוגר, 1,725 בהט לילד מתחת לגיל 11.

www.johngray-seacanoe.com

בחזרה לטבע

'פוקט סילנד' מפעילה סיורים אקולוגיים וטראקים מיוחדים במיוחד. הסיור החד יומי שלהם כולל רפטינג סוער במים לבנים, פעילויות בשמורת הטבע טון פאריוואט – Tone Pariwat, טראקים על פילים במעמקי הג'ונגל, שחייה במי מפלים וסיורים על רכבי 4 WD. אפשרות נוספת לסיור כוללת שייט בסירות ארוכות זנב ושייט בסירות פדאלים במימי הנהר שחוצה את היער הסבוך. ישנה עוד אפשרות של סיור בחוות דגים ורכיכות, הכולל דייג וציד סרטנים. למידע נוסף על הסיורים הייחודיים- www.sealandcamp.com