רכיבה על סוסים בצ'יאנג מאי

רכיבה על סוסים בצפון תאילנד במחוז Phrao שבצ'אנג מאי, מאפשרת להנות מהרפתקה שונה של טבע. החוויה כוללת טיול בהרים, ביערות וביקור בכפרים אתניים.

חוות הסוסים Thai

החווה ממוקמת בכפר Ton Kok מזרחית למחוז Phrao. בחווה יש כמה תוכניות רכיבה שניתן לבחור. חבילה של 4, 6 או 12 ימים. היום הראשון של כל החבילות מתחיל ב"שלום לציויליזציה", יציאה מצ'אנג מאי לכיוון ההרים והג'ונגל. ביום השני פוגשים ומבלים את היום בשבטי הגבעות. על הדרך מבקרים בחוות של המקומיים בנוסף לביקור במפלים ובמערות.

מחיר טיול של 4 ימים ו-3 לילות הינו כ-380E, טיול של 6 ימים ו-5 לילות עלותו 450E, וטיול של 12 ימים ו-11 לילות עלותו 960E. המחירים כוללים לינה, אוכל ותחבורה מצ'אנג מאי לחוות הסוסים. החבילה אינה כוללת ביטוח.

החווה מציעה פעילויות לאלו ששוהים בחווה, טיולי ג'יפים, טיול של 2 עד 5 ימים בג'ונגל בין Fang ו-Ang Khang, ראפטינג בנהר Mae Kok, טיפוס הרים עם מדריך מקצועי, קורס בישול ויום רכיבה על סוסים עם שיעור למידה.

למידע נוסף: 
www.thaihorsefarm.com
רכיבה על פוני

מועדון שמורת הטבע לסוסים מציע אפשרות רכיבה על פוני ולינה. בחווה 28 סוסי פוני בגובה של 125 ס"מ בלבד, מה שעושה אותם אידיאליים לילדים, כאשר יש הגבלת משקל של עד 65 ק"ג לרכיבה. הרכיבה יוצאת עם מדריך ומסלולה סביב הכפר בשדות, עם עצירת דייג עם המקומיים. בחווה 3 בתי עץ עם מיטות, חדר מקלחת חיצוני ואפשרות לברביקיו בסגנון מחנאי.