בנגקוק

בנגקוק הינה אחת מהערים הסואנות והמרכזיות שבאסיה. בשנת 1782 הפכה לבירתה של תאילנד על ידי המלך הראשון לבית משפחת Chakri. בנגקוק משמשת כמרכז החיים התרבותיים, העסקיים, החברתיים והדיפלומטיים של המדינה.

העיר משופעת במרכזי אטרקציות ואתרי תיירות אשר עליהם נמנים בין השאר מקדשי בודהה הרבים הארמונות הנוצצים, תעלות המים החוצות את העיר ועליהן משייטות הסירות – ואשר הקנו לעיר את שמה "וונציה של המזרח".

מופעי ריקוד מרהיבים, חיי לילה בלתי נפסקים, שפע מסעדות המאפשרות ליהנות ממגוון אינסופי של מטבחים (החל במטבח האסייתי וכלה באירופאי), ואיך לא?… מרכזי קניות ענקיים (וממוזגים) בהם ניתן לרכוש משי תאילנדי, בדי כותנה מרהיבים, מלאכות יד, חפצי אומנות ו..כמובן פרטי הלבשה ממיטב המעצבים בעולם.

שטחה של העיר משתרע על פני כ- 1,500  קמ"ר, ואוכלוסייתה מונה כ- 6 מיליון איש (כ- 10% מכלל תושבי המדינה), יש הטוענים כי מספר השוהים בעיר מדי יום עולה בכמה מיליונים על פני הסטטיסטיקה הרשמית. נתון זה מקבל חיזוק, כאשר נקלעים אל פקקי התנועה האינסופיים המציפים את העיר בשעות הבוקר ובשעות הערב. למרות זאת – הודות לרכבת העילית (skytrain) והרכבת התחתית, ניתן היום להגיע לרב האתרים בעיר בנוחות ובמהירות. כדאי לבדוק מראש באם המלון המוזמן נמצא ליד אחת מתחנות הרכבת.

ובאשר לאוכל בעיר – המקומיים מרבים לאכול במבחר דוכני המזון הפזורים בכל רחובות העיר. תמורת סכום זעום ניתן לאכול קדירת מרק עם אטריות או ירקות מוקפצים ואורז בסגנון תאילנדי או סיני. עם תום האכילה כדאי לקנח באחד מדוכני הפירות האקזוטיים הרבים שיש כאן.

פעילויות ואטרקציות נוספות: